Forum

nitro
2010-10-05
Szukam pieca do ceramiki, ale nie mam w tym dużego doświadczenia. W ogóle żadnego, bo to dzieciaki moje nie mogą bez gliny życ. Może ktoś mi podpowie jaki, gdzie, za ile. Wolałabym może jakiś używany, bo to strasznie droga impreza (a ludzie jak wiadomo chcą bym obrazy im darowywała) no i co jest ważne przy kupowaniu pieca? Może byc nieduży, do wyrobów dziecięcych.
L.A.K.
2010-10-05
Na aukcjach jest używany http://allegro.pl/piec-do-wypalania-ceramiki-i-szkla-1260-c-okazja-i1257996185.html
nitro
2010-10-05
Ja to widziałam, ale mam obawy troszkę czy będzie działał, a ja nie mam za dużego doświadczenia, czy to dobra firma, jak z jakimś serwisem? tudzież naprawą. Gdzieś w sieci ktoś pisał, że odradza kupowanie używanych... może jednak? nie wiem... hmm
Jak kupowałam swoją lodówkę, to też robiłam wywiad jaka firma jaki serwis czy się często psują, a to ustrojstwo, chociaż używane droższe jest od najfajniejszej lodówki.
L.A.K.
2010-10-07
Ludzie jak mają miejsce i możliwości to sami budują piece do wypalania gliny, takie jak onegdaj bywały, za to te elektryczne, nowoczesne pewnie wygodniejsze, ale ta cena...trzeba być zamożnym hobbystą, albo się z tego utrzymywać.
nitro
2010-10-07
No ta cena jest fatalna. Obawiam się zaś, że w samodzielnie zrobionym piecu temperatura mogłaby byc nierównomiernie rozłożona, co by źle wpłnęło na "wypieki". Elektryczny pewnie pod tym względem będzie dokładny, no i czysto. Pytanie czy aby na pewno bezpiecznie. Czy ten na dworze też byłby bezpieczny? Dzieciakom może coś głupiego zawsze przyjśc do głowy.
Z kolei np super kosmiczny grill gazowy w Leroi był za 1500 zł. Nowy z gwarancją. Ciekawe czy dałoby się go dostosowac do zgrilowania gliny ;-))

Dodaj post w tym temacie

Musisz być zalogowany, aby dodać post.

Korzystając z serwisu akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności Strona może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Made with and in Warsaw by jakub mańkowski