BAŁTYK
fotografia | Odsłon: 196
Dodano: 2018-08-05


Opis pracy

....pierwsza z cyklu "Bałtyk".........nudzę się na plaży:)



Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.

Komentarze

Avatar
ArtDana | 2018-08-07
Taka trochę nostalgiczna ta fotografia...
Avatar
*jacek79 | 2018-08-07
DLA liscia ;)...dzieki...pozdrawiam
Avatar
piotr007 | 2018-08-05
witam w świecie fotografii... :)) świetne foto... czekam na następne
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
Fotografem to nie zostane....zostawiam to innym;)....to bardziej DLA zabawy;)....dzieki Piotrek....pozdrawiam
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
Jutro nastepne;)
Avatar
piotr007 | 2018-08-05
wiec życzę miłego wypoczynku i dobrej zabawy z aparatem w ręku :))
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
Dzieki;)
Avatar
agochi | 2018-08-05
listek też odpoczywa :) jak wszyscy na piach i opalanie..to on też..a co, a jak ..:) uśmiałam się .. super wypatrzone :)
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
dzięki :)...pozdrawiam
Avatar
agochi | 2018-08-05
pozdrawiam i życzę dobrego odpoczynku..takiego pełną piersią !!! :)
Avatar
behemot | 2018-08-05
no i .... wypatrzyłeś :) N
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
dzięki Romek...:)....pozdrawiam
Avatar
lekami | 2018-08-05
Goły liść na plaży! Bałtyk ślini się na jego widok! Parawan Jacku, parawan koniecznie! ...z jednej strony podglądany z drugiej piaskiem lekko przysypany... ;-) ;-) ...prawie zabiłeś mnie tym liściem! ;-)
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
Przydalby sie :)...ale dlugo bym tam nie wytrzymal...nosi mnie;)...choc reszta zadowolona;)...dzieki Leszek..pozdrawiam
Avatar
magda.h-m | 2018-08-05
no plażowicz pełną powierzchnią, widać, że wczuł się w rolę ;))))) wymowa i skojarzenia na miejscu, ale co do plastyczności ujęcia i światła to trochę mi brakuje no chyba, że mnie monitor okłamuje
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
;)...jak lisc jest zielony to monitor OK;)....dzieki
Avatar
wezownik | 2018-08-05
umiejętnie uchwycone lśnienie
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
dzięki Agnieszko ..pozdrawiam
Avatar
Dev | 2018-08-05
ha! no wpaniałe :)))) ten liść też się nudzi, ale leży plackiem, jak to na plaży należy, bierz przykład ;)))
Avatar
*jacek79 | 2018-08-05
No nie potrafie....haha.....dzieki....pozdrawiam
  • 1 (current)

Korzystając z serwisu akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności Strona może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Made with and in Warsaw by jakub mańkowski
Copyright © 2002-2020 VariArt.org