67
rysunek | Odsłon: 114
Dodano: 2020-05-18


Opis pracy

70x50 cm, ołówek

https://www.youtube.com/watch?v=lLre0GVbJK0

Pierwsza praca z 3 zaplanowanych z tej serii, w sumie można powiedzieć, że będzie to tryptyk.
pomysł już stary, bo sprzed ponad 2 lat o ile się nie mylę, ale jakoś wtedy uznałem go za niezbyt ciekawy, a teraz wróciłem do niego i podoba mi się, chyba musiałem dojrzeć do tych prac.


pierwsza poprz. nast. ostatnia

67
Zmień wielkość


Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.

Komentarze

Avatar
*jacek79 | 2020-05-19
...cytując fragment "..Wall and manner forged in flame.." ..stoi w manierze :).....a tak wracajac do pracy...miłe zaskoczenie bo to inna "bajka" choc elementy "ruchome są:)....Mnie ciekawi jak bedzie wygladał tryptyk...bo to całość Tworzy ....elementy elementami...i ta część podoba mi się...tak sobie gdybam czy każda z części to bedzie "jeden" bohater czy tez w pozostałych sama kompozycja bedzie "inna"...i ciekawi mnie "wspólny element" całego tryptyku....jestem cierpliwy wiec czekam na pozostałe...pozdrawiam
Avatar
Rafshchax | 2020-05-19
No tak, nieco inna bajka, ale mimo wszystko nadal w "mojej" stylistyce.
Mogę zdradzić, że wszystkie trzy to będzie jeden bohater i to ten sam na dodatek, tak więc odpowiadając od razu na Twoje drugie pytanie, wspólny element to będzie własnie postać tyle, że na każdej pracy pokazana w różnych wariacjach. Nic szczególnego ani ambitnego, jak już napisałem Waldkowi, inspiracją do tych prac była jakaś sesja modowa na którą trafiłem przypadkowo kiedyś w internecie, pare rzeczy mi się tam spodobało, szczególnie jedna modelka, która w sumie jakby stała się muzą dla tego tryptyku, ot cała historia :)
Dzięki i również pozdrawiam.
Avatar
*jacek79 | 2020-05-19
a to ciekawe...odn jednej pozy...tak zgaduje po pierwszej że bedzie poruszona inna 'kończyna":).i odsłaniała "wnetrze"...nie odpowiadaj:0..bo nie bedzie niespodzianki.......poczekam na nastepne...
Avatar
behemot | 2020-05-19
Zgrabniara ....
Avatar
august | 2020-05-19
Jak by tu nazwać Twoje prace, OŁÓWKA
Avatar
Rafshchax | 2020-05-19
Może być i OŁÓWKA :D
Dzięki :)
Avatar
august | 2020-05-19
Ołówkowa perfekcja
Avatar
amiartist | 2020-05-19
No to mnie zaskoczyleś...! Ale niewątpliwie podoba mi się to co widzę :-)
Avatar
Rafshchax | 2020-05-19
Raz na jakiś czas można :D
Dzięki wielkie :)
Avatar
zibib6 | 2020-05-19
Kapitalne 👍 N!!!!
Avatar
Rafshchax | 2020-05-19
Dzięki :)
Avatar
WSzaniawski | 2020-05-18
Szok i niedowierzanie.....;)))) Rafał, to Ty...??? ;)))) Bardzo plakatowa praca (w bardzo pozytywnym tego słowa znaczeniu)..... Kurde, nawet nie przypuszczałem, że Twoje odchudzenie formy przerodzi się w ilustracyjność..... Ciekawie się dzieje! I co interesujące widać taką swoistą niepewność.... Może nie niepewność, tylko taką lekką ekscytację z odrobinką wahania jak to będzie.....;))) Myślę, że działa to bardzo ożywczo w procesie rysowania...... To dobrze, co (przypuszczam), że daje dziecięcą radość w procesie rysowania (tworzenia)......;))) Pozdrawiam Rafał i czekam na kolejne.....;))) Już mnie trawi ciekawość.....;)))))
Avatar
Rafshchax | 2020-05-18
Te skojarzenia z plakatem, nawet trafne, nie do końca, ale blisko, generalnie, kiedy te 2 lata temu wpadłem na pomysł tego cyklu/tryptyku, inspiracją była jakaś sesja zdjęciowa/modelingowa, na którą trafiłem przez przypadek w necie, to była jakaś sesja jak to się mowi "high fashion" czy jakoś tak (nie znam się na tym więc nie wiem czy to poprawne określenie), sesja była z tego co pamiętam chyba w wenecji i cały ten klimat mnie zainspirował, wysokie szczupłe dziewczyny, elegancki minimalizm itd, ale jak napisałem w opisie wtedy sobie odpuściłem temat.
No jest to coś nowego więc proces tworzenia sprawia frajdę :)
Dzięki Waldek oraz pozdrawiam.
Avatar
BigLebowski | 2020-05-18
Zacnie !
Avatar
Rafshchax | 2020-05-18
Dzięki :)
Avatar
CaesarEdenpert | 2020-05-18
Wyśmienite!
Avatar
Rafshchax | 2020-05-18
Dzięki wielkie :)
Avatar
Araxela | 2020-05-18
Perfekcja w każdym milimetrze. Dopracowanie, pomysł... Podziwiam Cię... bardzo podziwiam...
Avatar
Rafshchax | 2020-05-18
Zatem niezwykle mi miło i dziękuję bardzo :)
Avatar
*Azja | 2020-05-18
bardzo mi się podoba..i ten ruch
Avatar
Rafshchax | 2020-05-18
O widzisz, cieszy mnie, że zauwazyłas, że chodziło o pokazanie ruchu, a nie "trójręką?" (tak to się odmienia?) mutantke :D
Dziękuję :)
Avatar
*Azja | 2020-05-18
Edytowany
te stopki..w jej bucikach jest pewna niepewność która mi się tu bardzo podoba ;-) (ręka to w moim odczuciu "gadżet" :-)) ) .Ciekawa jestem kolejnych dwóch prac ;-)
Avatar
Rafshchax | 2020-05-18
Edytowany
Szczerze to ja sam jestem ciekaw, co z tego będzie, bo mogę zdradzić, że kolejna praca to będzie lekka nowość dla mnie, ponieważ będzie w poziomie ( postać leżąca) czego nigdy wcześniej nie robiłem, nie wiem czy będę potrafił odpowiednio rozplanować sobie całą kompozycję no i moja sztaluga nie jest przystosowana do rysowania w poziomie na tak dużym formacie, ale zobaczymy :)
Avatar
*Azja | 2020-05-18
na pewno będzie ciekawie … i dla nas odbiorców i dla Ciebie "w trakcie " :-)
  • 1 (current)
  • 2

Korzystając z serwisu akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności Strona może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Made with and in Warsaw by jakub mańkowski
Copyright © 2002-2020 VariArt.org