Ta witryna/serwis (VariArt.org) wykorzystuje pliki cookies. Informacje dot. celu ich wykorzystywania oraz sposobie zmiany ustawień dot. cookies znajdziesz w polityce prywatności. Korzystając z VariArt.org wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Yortemotta.
grafika komputerowa | odsłon: 90
dodano: 2019-03-03


Opis pracy





Yortemotta.
wyświetl pracę w oryginalnej wielkości



Dodaj komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.

Komentarze

Avatar
Araxela | 2019-03-08 |
Strach się bać takiej kobiety! Świetna praca.
Avatar
Misior | 2019-03-08
:D dziękuję.
Avatar
Mrs. Robinson | 2019-03-05 |
nie wiem czemu, ale ten przerażony w prawym dolnym rogu kojarzy mi się ze skrzyżowaniem Pana Krzysia z TikTaka z zającem Poziomką...bajki jednak mącą nam w głowie...
Całość jak zwykle jedyna i niepowtarzalna! Pozdro!
Avatar
Misior | 2019-03-06
hahaha, dzięki :)
Avatar
Martin B. | 2019-03-04 |
nadal w swietnej fomie :)
Avatar
Misior | 2019-03-04
dzięki :D
Avatar
agochi | 2019-03-04 |
fantastyczne !!!
Avatar
Misior | 2019-03-04
dziękuję bardzo :)
Avatar
behemot | 2019-03-04 |
Wspaniale ...
Avatar
Misior | 2019-03-04
dzięki! :)
Avatar
amiartist | 2019-03-04 |
Ależ klimat!!!
Avatar
Misior | 2019-03-04
dziękuję :)
Avatar
zibib6 | 2019-03-03 |
Fantastyczna praca!
Avatar
Misior | 2019-03-04
dzięki :)
Avatar
*jacek79 | 2019-03-03 |
Misior...zaskakujesz ...brakuje mi epitetów żeby określić Twoją sztukę...wiec banalnie....Fantastyczna praca!!!!..pozdrawiam
Avatar
*jacek79 | 2019-03-03
ja mam większość ale muszę sobie kupic na blureju Tramwaj zwany.....ogladałem z 4x..i nie znudzi mi sie uwielbiam tą sztukę....
Avatar
*jacek79 | 2019-03-03
dzięki wielkie...ogladam bo z planete nie widziałem....
Avatar
Misior | 2019-03-03
muszę sobie odświeżyć jego filmografię. kilku filmów nie widziałem.
Avatar
Misior | 2019-03-03
https://www.youtube.com/watch?v=HW_M6QLsNQE
Avatar
*jacek79 | 2019-03-03
aaa Sam Neill klasyka.....a dokument o Brando który ...uwielbiam tego aktora:)
Avatar
Misior | 2019-03-03
jakiekolwiek, chodzi raczej o rozproszenie uwagi :D wtedy rysuję jakby poza logiczną częścią umysłu. co jakiś czas sprawdzam i ,,ogarniam", ale potem znów wpadam w podświadome bazgranie. tutaj akurat był to dokument o Brando i jakiś horror, o ile pamiętam ,,W paszczy szaleństwa".
Avatar
*jacek79 | 2019-03-03
podziel sie jakie fillmy ogladasz ze takie efekty...:)
Avatar
Misior | 2019-03-03
dziękuję bardzo :) to typowy dla mnie wynik dłubania na dwóch warstwach podczas oglądania filmów. 3/4 rysowałem nie patrząc na kartkę. ponadto w photoshopie dodałem warstwę ze zniekształceniem i część z niej domiksowałem (oprócz ciała, bo wtedy za bardzo się ,,psują" kształty.



Korzystając z serwisu akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności. Strona może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Copyright © 2002-2019 VariArt.org | Realizacja: jakub mankowski | Oparte na VariArt code